Domeincheck Webmail
024-3724747
terug

Antonio Shining places: met een geringe investering goed vindbaar in een nieuwe regio

Aanleiding

In Arnhem en omgeving zorgt schoonmaakbedrijf Antonio al sinds 1976 voor ‘shining places’: schone werkplekken, waar mensen zich prettig voelen. Om zich in de regio Nijmegen te versterken, nam Antonio in 2012 collega-bedrijf Atrin Schoonmaak over.

Oplossing

Atrin is een bekende naam in Nijmegen, maar de online vindbaarheid liet nog te wensen over. Daarom liet Antonio ons een nieuwe website ontwikkelen. En vervolgens een webmarketingcampagne, met een focus op vindbaarheid in de directe omgeving. We monitoren deze campagne continu, en sturen waar nodig direct bij.

Resultaat

De sterke regionale focus van onze campagne sorteerde direct effect. Binnen 3 maanden haalde Atrin via de nieuwe website maar liefst 4 nieuwe opdrachtgevers binnen. Met onze aanpak, die niet zozeer gericht is op het realiseren van hoge bezoekersaantallen als wel op het genereren van waardevolle leads, daalden de wervingskosten van prospects tot slechts 40 euro per lead.

Reactie Atrin

Toni Iniguez, eigenaar: “Natuurlijk had ik al van AdWords gehoord, maar bij AGN snappen ze echt hoe ze een campagne moeten inrichten. De investering in online marketing betaalt zich daardoor dubbel en dwars terug. En ik heb er zelf geen omkijken meer naar.”

Terug

Laatste nieuws