Domeincheck Webmail
024-3724747
terug

Reasult: meer online rendement door doelgroepgerichte aanpak

Aanleiding

Reasult is marktleider in software die de financiële performance van vastgoedorganisaties optimaliseert. Deze software wordt gebruikt door projectontwikkelaars, woningcorporaties, beleggers en overheden. Een grote diversiteit aan doelgroepen dus. Op de website van Reasult werd echter nauwelijks ingespeeld op de specifieke behoeften van die doelgroepen. Tot 2013…

Oplossing

AGN adviseerde Reasult om de website niet langer in te zetten als portaal voor bestaande klanten, maar als leadgenerator, gericht op prospects. Op basis van interviews met de productmanagers en een analyse van de webstatistieken ontwikkelden we een representatieve en activerende nieuwe site, met landingspages en conversietrechters voor de verschillende doelgroepen van Reasult.

Resultaat

De productmanagers van Reasult hebben aan de website nu echt een online tool, die hen helpt in het acquisitietraject. Door de inrichting van de site kan Reasult het bezoek per doelgroep meten en analyseren, en daar gericht op inspelen. Ook de vindbaarheid en webmarketing is geoptimaliseerd per doelgroep, waardoor Reasult deze veel efficiënter en effectiever kan inzetten.

Reactie Reasult

Walter Wind, marketing manager: “We zijn erg blij met ons nieuwe gezicht. De website sluit nu veel beter aan bij wie wij zijn, wat we doen en waar we voor staan. Ook verwacht ik veel meer conversie van de nieuwe site, en een hoger rendement op onze online marketingcampagnes.”

Terug

Laatste nieuws