Domeincheck Webmail
024-3724747
terug

AGN Mailmanager

Handleiding

Met AGN Mailmanager maak je in een handomdraai nieuwe e-mailadressen aan, stel je gemakkelijk doorstuur-adressen in en beheer je automatische afwezigheidsberichten.

Inlogwachtwoord aanvragen? Stuur een e-mail naar mailmanager@agn-online.nl en vermeld de domeinnaam waarvan je het wachtwoord wil ontvangen.

Na het inloggen op www.agnmailmanager.nl kom je in het hoofdmenu met de volgende opties:

  1. E-mail accounts
    - bestaande e-mailadressen verwijderen (klik op "verwijder account").
    - bestaande e-mailadressen aanpassen (klik op "wijzig account").
    Je kunt het wachtwoord aanpassen of een automatische afwezigheidsmelding activeren. Om de afwezigheidsmelding te activeren:
    1. Klik op "wijzig account"
    2. Vink de optie "Afwezigheid" aan
    3. Vul het onderwerp in, bijv. "Afwezigheidsbericht"
    4. Vul bij het Afwezigheidsbericht de tekst in die in het mailtje verzonden moet worden
    5. Klik op de knop "Gebruiker wijzigen"
    Om de melding weer uit de schakelen, vink je de optie "Afwezigheid" weer uit en klik je weer op "gebruiker wijzigen".
  2. Forwards
    - bestaande doorstuur e-mailadressen (ook wel forwards genoemd) verwijderen (klik op "Verwijder").
    - bestaande doorstuur e-mailadressen aanpassen (klik op "Wijzig").
  3. Verzendlijsten
    - bestaande verzendlijsten beheren.

 

Aangemaakte e-mailadressen uitlezen:
Voor e-mailadressen die je hebt aangemaakt met de MailManager gelden de volgende inloggegevens:

Gebruikersnaam: :: is identiek aan het e-mailadres (inclusief @domeinnaam)
Inkomende mailserver: :: pop3.agn.nl
Imap-server: :: imap.agn.nl (optioneel)
Uitgaande mailserver: :: smtp server van uw internetprovider (bijv. mail.xs4all.nl)
Webmail: :: Je kunt uw e-mailberichten overal ter wereld raadplegen op www.agnmail.nl.

Terug

Laatste nieuws