Domeincheck Webmail
024-3724747
terug

Onze integrale aanpak

Met AGN Webmarketing je online ambities waarmaken

Wat doen we om jouw doelstellingen te bereiken?

We voeren in een periodieke cyclus van Analyse, Monitoring en Follow Up een mix van webmarketingactiviteiten en websiteoptimalisatie voor je uit. Daarbij worden steeds die activiteiten uitgevoerd waarvan wij op dat moment het meeste rendement verwachten. We beginnen met het plukken van het 'laag hangend fruit' zodat je al snel resultaat hebt.


Analyse en setup

Allereerst zetten we op een rijtje welke online marketing activiteiten nodig en nuttig zijn voor je bedrijf en over welke van deze middelen je zelf al beschikt. We bekijken hoe je (bestaande) tools (beter) kunt inzetten. Wanneer het nieuwe tools betreft, bepalen we hoe we deze het best kunnen inrichten en bijhouden.

 

Strategisch advies

Onze consultants  kijken integraal naar je website en combineren de verschillende analyses van onze vakspecialisten. De adviezen kunnen ook een meer strategisch karakter hebben als we constateren dat bepaalde onderdelen van je eBusiness sterke kansen laten zien. 

 

Google Analytics

Meten is weten. Het startpunt van een succesvolle webmarketingaanpak wordt vrijwel altijd gevormd door het inrichten van een Google Analyticsaccount. Dit is een uitgebreid statistiekenpakket waarmee bezoekersgedrag tot op detail te meten en monitoren is. Dit maakt de gestelde doelen ook meetbaar. 

 

Monitoring

Periodiek analyseren onze specialisten samen de resultaten van je online resultaten. Gedurende deze analyse komen alle onderdelen aan bod: Social Media, de website, nieuwsbrieven, Twitter, online verkopen. Uiteraard ben je welkom om deze sessies bij te wonen. 

 

Rapportage

Op basis van de resultaten uit de monitoring en de bevindingen tijdens het overleg wordt een beknopt rapport opgemaakt met aanbevelingen en aanpassingen voor de komende periode.

 

Follow Up

Tijdens de Webmarketing Follow-up zetten we onze bevindingen uit de Monitoring-sessies om in concrete acties. Deze Follow-up zouden compleet voor je gecoördineerd evenals uitgevoerd kunnen worden.

 

Follow Up - Google Adwords

Met Google Adwords kunnen gerichte reclameteksten getoond worden naast de normale Google zoekresultaten. Onze specialisten zijn Google Adwords Certified. Ze halen veel meer rendement uit je Adwordcampagne dan wanneer je dit zelf zou doen. 

 

Follow Up - Zoekmachineoptimalisatie

Uit de monitoring (Google analytics, verkoopanalyses, Googleadwords) zou kunnen blijken dat bepaalde onderdelen van je website beter zullen scoren in Google door gerichte aanpassingen. Ons team formuleert de gewenste acties en voert deze desgewenst ook door.

 

Follow Up - Social Media marketing

 

Twitter

Voor sommige activiteiten vormt Twitter een mooie toevoeging. Een Twitteraccount zonder volgers heeft echter niet zo veel zin. Daarom maakt ook de formulering van een geschikte Twitterstrategie deel uit van ons aanbod. Hierbij horen ook de formulering en het bewaken van de inhoud van jouw Tweets.

 

Facebook

Facebook is een geweldig platform, met name geschikt voor B2C-diensten en producten, dat meer mogelijkheden biedt dan velen doen vermoeden. Wanneer gewenst, richten we je Facebookpagina in. Het formuleren en bewaken van periodieke facebookposts en acties maken hier deel van uit.

 

Google +

De tegenhanger van Facebook. Momenteel komt Google + nog niet echt van de grond maar het is voor de organische zoekresultaten van zoekmachines wel belangrijk om een Google+account aan te maken. Dit account richten we voor je in.

 

LinkedIn

LinkedIn is een zakelijk Social Media netwerk. Wanneer gewenst richten we je bedrijfspagina in en geven we advies over het gebruik door alle medewerkers. Het is belangrijk dat alle medewerkers op een correcte manier worden gepresenteerd. We formuleren en bewaken de plaatsingsstrategie.

 

    

Follow Up - Webcare

Webcare omvat activiteiten om te controleren of er negatief op fora of blogs over je bedrijf, product of dienst wordt geschreven. Door hier adequaat op te reageren wordt het online imago van je onderneming bewaakt. Ook het actief beantwoorden van vragen op fora kan helpen. Met name voor webshops is een actief webcarebeleid belangrijk.

 

Follow Up - Artikelen op blogsites plaatsen

Voor sommige sites in een blog een welkome aanvulling in de marketingmix. We zetten het blog voor je op en plaatsen op periodieke basis relevante artikelen.

 

Follow Up - Nieuwsbrievenmarketing

Nieuwsbrieven versturen.

 

Follow Up - Youtube

Filmpjes op Youtube worden hoog gewaardeerd door Google en door gebruikers. Er kan een Youtubekanaal voor je ingericht worden. Ook kunnen we relevante filmpjes voor je produceren. Dit vormt voor steeds meer webshops een toegevoegde waarde. 

 

Follow Up - Reviews 

Reviews op externe reviewsites worden hoog gewaardeerd door Google en bezoekers. We organiseren het proces waarbij de juiste reviews geplaatst worden.

 

Follow Up - Affiliate webmarketing

Het is mogelijk om andere adverteerders gebruik te laten maken van jouw website om te adverteren. De adverteerder betaalt jou (als affiliate) voor elke bezoeker, lead of conversie die de advertentie teweegbrengt. Wanneer je de communicatie met een eventueel netwerk van affiliates wilt uitbesteden, verzorgen wij dit graag voor je. 

Follow Up - Banners op portalsites plaatsen 

Op een portal site, waar de content van diverse websites gekoppeld zijn, kunnen banners geplaatst worden. Dit kunnen wij voor je verzorgen. Het is bijvoorbeeld mogelijk om banners specifiek aan bepaalde doelgroepen te richten op basis van IP-adressen of cookies.

Follow Up - Aanmelden bij Leadsites

Door middel van leadgeneratie ontstaat er communicatie tussen je onderneming en potentiële klanten. Door middel van de juiste webmarketing genereert AGN leads/prospects voor je. Je beschikt naar verloop van tijd over steeds meer gegevens van potentiële klanten.

Follow Up - Meedoen met vergelijksites

Vergelijksites worden steeds vaker ingezet om klanten door te verwijzen naar een specifieke website. Een product maar ook dienst kan middels een productfeed naar de vergelijkingssite worden gestuurd. Vervolgens hoeft de betreffende campagne alleen nog maar bijgestuurd te worden. Deze feed kunnen we aansluiten voor je op een vergelijkingssite. Voorbeelden van vergelijksites zijn: Beslist, Kelkoo en Kieskeurig. 

Follow Up - Linkbuilding
Door middel van linkbuilding worden links van externe webpagina’s naar een andere website gegenereerd om betere zoekresultaten in Google te behalen. De combinatie van de juiste trefwoorden en onze expertise kan een boost opleveren voor het succes van jouw webmarketing. 
Terug

Wat wil je nu doen?

Waarom uitbesteden

Korte pagina over voordelen van uitbesteden.

pluspunten lezen

De pluspunten van onze webmarketingaanpak.

consult aanvragen

Een gratis adviesgesprek voor je webmarketing.

Ons specialistenteam, wie doet wat?

      Business Consultant:  
      strategische kansen en propositie 

      SEO-specialist: 
      zoekmachineoptimalisatie.   

      SEA-specialist: 
      AdWords-campagnes.  

      Webdesigner: 
      beeldmateriaal en interaction design.  

      Programmeur: 
      techniek.  

      Usability-specialist: 
      gebruiksvriendelijkheid.   

      Contentspecialist: 
      tekst en inhoud. 

      Copywriter:
      Slogans, introteksten, ' killercopy'.


 

Laatste nieuws